اماده به کار


دست نوشته

سلااااااااااااااااااااام

 

تصميم گرفتيم

از اين به بعد جواب سوالات پرسيده شده از بچه هاي كلاسو اينجا بزاريم ( توسط برو بچ خرخون كلاس داده شدن)

براي اينكه بچه ها وقتي استاد پرسيد حيرون ومنگ به استاد نگاه نكنن ودعا نكنن كه اسمشون به چشم استاد نخوره

 

راستي كلاسامون كه از هفته ديگه تعتيل ميشه چقدر كلاس خوب هم دلي داريم كه همه قبول كردن تعطيل كنيم



نظرات شما عزیزان:

تبسم
ساعت23:46---17 خرداد 1392
سیلوم

سارا
ساعت17:51---2 ارديبهشت 1391
چه عجب آقای خوش قول ...
قرار بود مرتب بیای
کجا رفتی یهو گم و گور شدی ؟


سارا
ساعت17:24---26 فروردين 1391
کجایی تو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
بابا من دارم در به در دنبالت می گردم


nafas
ساعت13:27---24 فروردين 1391
سلام امید تو اون وبت تنونستم نظر بزارم ثبت نشد خیلی خوشحالم که بازم میبینمت از این که دوستی مثل تو دارم به خودم افتخار میکنم

nafas
ساعت12:50---14 فروردين 1391
سلام اميد خوبي؟نميدونم چرا اينجوري شده من پرنسسو پاك كردم!اين آدرس وب جديدمه حتما پيشم بيا لينك يادت نره.دلم واست تنگ شده بود دوست قديمي.مهناز

سارا
ساعت12:55---7 دی 1390
اِ اِ اِ ، کجا ؟ تازه یه وبلاگ خوب پیدا کرده بودیما
مال منم همینجور شده ، ولی باید در برابر سختی ها مقاومت کرد !
تو مطلبم غلط نداشتم ، یه دور خوندم . سرکاری بود ؟!
هرجا رفتی به منم یادت نره خبر بدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,ساعت 8:34 توسط omid| |


Power By: LoxBlog.Com